Bez kategorii

Firmy pożyczkowe zdobywają zaufanie dzięki telewizji

Ostatnie lata przyniosły duży wzrost wydatków firm pożyczkowych na reklamy telewizyjne. Instytucje pozabankowe postawiły na promocję tego typu i odniosły sukces – reklamujące się w telewizji marki zdobyły większe zaufanie klientów, co przełożyło się na wzrost liczby podpisywanych umów. Wydatki na promocję zwróciły się, a efekty kampanii reklamowych okazały się lepsze niż w przypadku innych form docierania do klientów z ofertą.

Reklama, która buduje wizerunek marki

Reklamy telewizyjne przede wszystkim miały zachęcać konsumentów do korzystania z pożyczek pozabankowych, jednak przyniosły dodatkowy efekt. Firmy, które reklamują się w telewizji, są o wiele lepiej rozpoznawalne, co sprawia, że zaufanie do nich rośnie. Osoby zainteresowane szybkimi pożyczkami częściej wybierają oferty instytucji, które są im znane.

Co więcej, firmy pożyczkowe reklamujące swoje produkty finansowe w telewizji, muszą stosować się do ustawy antylichwiarskiej i dobrych praktyk w zakresie reklamowania pożyczek. Dzięki temu odbiorcy reklamy mają pewność, że dana firma oferuje pożyczki bez ukrytych kosztów i z oprocentowaniem zgodnym z obowiązującymi przepisami.

Pożyczka internetowa z reklamą telewizyjną

Większość firm pożyczkowych reklamujących się w telewizji na co dzień działa w Internecie. Pożyczki zaciąga się poprzez formularz online bez wychodzenia z domu. Telewizja umożliwia dotarcie do większej liczby odbiorców, jednak procedura pożyczkowa w całości jest przeprowadzana online. Wypełnienie wniosku jest na tyle proste, że dobrze radzą sobie z nim nawet te osoby, które na co dzień rzadko korzystają z Internetu.

Kilka lat temu firmy pożyczkowe, działające w Internecie, reklamowały chwilówki głównie w sieci, ale wzrost wartości rynku pozabankowego i wyższe dochody wielu podmiotów sprawiły, że podmioty te rozszerzyły zasięg kampanii reklamowych i skorzystały z dodatkowego źródła promocji. Dzięki reklamie telewizyjnej, firmom pożyczkowym udało się dotrzeć między innymi do emerytów, którzy korzystają z Internetu sporadycznie i dotychczas rzadko mieli okazję, by natknąć się na reklamy szybkich pożyczek pozabankowych.